Första Advent och regn

Ja inte har man nån känsla för att det närmar sig jul inte. Regn varmgrader och disigt. Känner bara att i år vill jag inte ha jul allt känns så fel. Visst är det bra att det är varmt så värmen blir billigare men nåt fel är det ju och det rår vi själv för. vi klarar väl oss men våra stackars barn o barnbarn som vi har förstört för dom hela vår jord.



Var tvungen fotografera med mobilen från sovrummet så man minns sen hur det var när man ser tillbaka.

Vill bort från allt känns det som nu eller bara stänga in mig här i jul, är väl detta väder som får en att känna så och att jag inte vet nå hur det blir i jul. Visste man nå hur vi ska fira julen och så vore det väl bättre. blir vi ensamma större delen av julen kan jag försöka hitta på något kul för Jan och mig. Annandagen och nyår jobbar Jan så nyår får jag fira in det nya året med hundarna men det går bra det med. Bara jag mår bra så går det, värre om jag inte är pigg. Sitter och gnäller jag fast det finns många som har det så mycket värre . Men det blir nog bra med allt till slut. Vi sitter och funderar om vi ska ta hit gäststugan nästa år eller sälja den. Men den är ju så bra och rejält isolerad med elvärme litet kök med diskbänk, spis och kylskåp. Men i köksdelen är det fasta bänkar och bord som vi funderar på att ta ut och ha ett litet runt bord eller nå och stolar.

behöver lite färg på dörren och lite mer








Ja den är ju mysig fast korgstolen har jag

här nu i Flugbo.


Bara att trycka på de små bilderna så blir det större, Ju mera jag tittar på bilderna så vill jag ta hit den till våren.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0