Som vanligt inget att skriva

Ja då har man varit och lagat en tand som jag bet av en del av. Kunde varit roligare att lägga 1045kr på nåt annat men nu är det bara så här och får väl finna mig idet då. Gillar inte att gå till tandläkaren är väl något som sitter i sen jag var liten. Men idag gick det så bra så kanske finns hopp om att jag blir bättre på att gå dit.
Helgen har varit extremt jobbig men nu är det bättre allt kan bara bli bättre. Fick sms från en vän att den 14 ska vi ha vin kväll här hos mig. Ja det blir jag och tre till och vi surrar och smuttar på vin och äter så det blir något att se fram imot. Sånt borde man göra oftare med vännerna respetive får inte vara med utan tjejkväll vägrar skriva tantkväll. Jan jobbar då så han kommer ju inte hem förän kl 01.30.


En av de goa kattungarna som finns på djurskyddet de är tre till i samma kull.



Livia har krypit in i hundtransportväskan och hade det mysigt när de låg här sist.
Fast det var några veckor sedan nu. Önskar jag kunde ha alla mina 7 barnbarn oftare men orkar inte riktigt men när Jan är hemma går det bättre. Man saknar dom ju så mycket och Lottas barn blir det allt för sällan vi träffar men blir kanske bättre när det blir sommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0