Rikltigt tung dag

Så hemskt låg idag, fattar inte varför jag som mått så bra så länge. Men vet ju när Jan jobbar de här veckorna så är det jobbigt. Skulle nästan kunna betala någon om de bara ringde eller kom när man mår så här. Pratar inte med nån från 14-00 tills Jan kommer hem vid 01.30 nån gång. Ibland går det bra och nu går det inte alls.Alla säger åk till nån men när man är så här fungerar det inte. Var tvungen gå med hundarna en vända tog lite bilder då. Men känndes ganska meningslöst.






När jag kom tillbaka låg Gandhi och sov på bordet på altan







Runt hela tomten har vi liljekonvaljer så fin med dom



Det är ju bara till att klicka på de här små så blir de lite större. Det är så grönt och fint nu här omkring.



Ja som vanligt en massa bilder. Ligger i sängen vid data och har en vilopuls på 107 är väl ångesten som det beror på.
Jag önskar jag hade något att göra som fick mig att må bättre men vad har jag inte kommit på ännu. Tycker synd om Jan som ska behöva stå ut med mig men tydligen gör han det. Just nu önskar jag att det kom någon hit men Gabbe jobbar och någon annan vet jag inte som skulle komma ikväll annars heller. Alla har mycket att göra-



glömde nästan den här bilden Gandhi kom hem med storråtta igår

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja det är bra det..

Så tråkigt att vara själv :(

Kram

2011-06-09 @ 09:35:33
URL: http://elinpantsar.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hej Eva!

Jag undrar om du kan hjälpa mig att förklara en sak? De små bilderna du har som man kan klicka på som sedan blir större, hur gör man det?

ska starta en fotoblogg och jag vill verkligen veta hur detta går till!



Du kan svara som en kommentar på bloggen eller via mail.



Mvh Jessica

2011-07-02 @ 14:56:43
URL: http://momentsbyjk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0