Länge sedan nu

Ja hinner inte med eller det gör man väl men kommer inte på något att skriva.



Ja kan ju berätta att denna tama räv satt utanför vår trapp en sen kväll hade varit upp på verandan och stulit källsorteringar. Jag gick ner satt mig framför honom och fotade han satt snällt kvar. Jag satte fram handen och han nosade på den. Jan jagade sedan bort honom är ju trots allt ett rovdjur men han gick bakom Jan tillbaka. Vi har ju katt och små hundar så hur än fin han är så vill man inte ha honom på gården.





Ja fin är han och vore det inte för mina djur skulle han få vara här. Men han tar grejor som han hittar på bron så bäst han är borta.

Ja vad mer har hänt sen sist? Jan har semester och vi njuter av det, fast hinner aldrig nånting tycker jag. Skulle gärna åka bort men så är det hundarna då. Ja vi får se vad resten av semestern blir.



Tog den här bilden här nedanför oss vid dammens med mobilen så rofyllt att stå och titta på.

Kommentarer
Postat av: Emelie

2011-07-30 @ 18:06:05
URL: http://emelieogren.devote.se
Postat av: Emelie

Blev lite fel första gångne :P

Max har varit utekatt, första gången på två veckor nu som han pissade inne. Men nu är han iaf ute, drog som en avlöning så jag hoppas han kommer tillbaka :)

Det har jag tänkt på, hoppas verkligen inte att någon jag gett lösen till ger ut den till andra.

Tack så mycket :) Kram

2011-07-30 @ 18:08:58
URL: http://emelieogren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0