Söndag igen då

Har varit en härlig helg med sol och värme, har ju inte varit så mycket till värme förut. Ieftermiddag blir det kalas hos min dotter anki som fyllde år igår men som jobbade. Nu längtar jag så mycket till våren och kunna hitta på saker ute, jag är ingen älskare av vinterkyla. Som vanligt då ligger jag här med mina hundar och katten i sängen och kollar på datorn. Ja allt är som vanligt, måste få lite energi att hitta på nå kul. Hade ju tjejkväll här för två veckor sedan och det var så kul att bara sitta och surra och fnissa som barnungar. Nu blir det så sällan vi gör det men ska försöka få igång det lite oftare för egentid är så bra för själen. Jan har ju jobbet han men jag har inte så mycket mer än att sköta hemmet. Man kan leva på en sån dag i flera veckor och må bra. Jag mår riktigt bra just nu men det går ju upp och ner för några dagar sedan var det långt ifrån bra. Men det brukar ju släppa så bara att försöka bita ihop och stå ut och gilla läget. Hade jag inte mina djur så vore det inte kul.



Lillbebisen våran nerbäddad för natten.



Marrta är så lugn och gör aldrig nå väsen av sig dom är så sköna båda hundarna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0