2011-01-01

Sitter och funderar vad jag gjort det år som just varit, jo tror att jag gått framåt en hel del. Det har varit mycket jobbigt men även roliga saker. Det jag önskar nu är att allt fortsätter i rätt riktning. Mycket av det som hänt har jag velat slippa vara med om men det har säkert lärt mig mycket med. Jag vill så mycket men det händer för lite måste ändra på det. Jag har flyttat för första gången på 22år och det känns så jättebra, vi trivs trots kyla och mycket snö.


Hoppas vi och de våra och barnbarnen får ett bra år tillsammans för jag älskar min familj.



Här vill jag ha båten som vi köpt ska bli så härligt att ut och ro.
Sen vill jag göra något vettigt av resterand tid av mitt liv och det sitter jag och funderar på vad det ska bli.

Kommentarer
Postat av: Mija

Vilket otroligt vackert läge du bor vid nu, vi bor rätt nära ljusnan. Och går vi upp på övervåning kan vi oxå skymta vattnet ;-)

2011-01-02 @ 10:17:30
URL: http://plogflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0