Trök helg

Inte nå roliga helger när Jan jobbar som jag säkert klagat över förr. Hela dagen och kvällen ensam. Och vad ska man då hitta på? Jag har väl gjort lite nytta idag här hemma men sen blir det stopp. Ikväll ska jag vara på djurskyddet så då har jag väl fullt upp tar lite tid för mig som är ny. Men tur jag hittat dit för tror jag kommer att bli kvar där och vara med katterna när det passar blir säkert en till två gånger i veckan.



Ja fotograferar lite och trixar och provar. Men nu mer blir det ju oftast hundarna eller huset. Förr var det barnbarnen men glömmer oftast ta med kameran när jag ska träffa dom.



Älskar mörka kvällar med bara ljus och nån lampa på. Ändå längtar jag till våren.






 Avslutar men djur rutan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0