Lördag varmt och skönt

Härliga helg när Jan är ledig så mycket roligare än när man är ensam hela eftermiddan och till halv 2 på natten. Fint väder skulle det bli varmt är det men ingen sol me spelar väl ingen roll. Vi ska inte klaga på väder som slipper dessa hemskheter som händer i andra länder. Hundarna klarar av att vara ute och gå utan att frysa ihjäl skönt det. Känner mig tacksam att jag har en stor fin familj älskar alla mina barn med familjer. Gabbe har ju fått jobb fast han blir färdig med sin vårdutbildning i juni, men ska gå och pussla för han går bara två dagar i veckan. Imars är de ju praktik det slipper han som jobbat inom psykiatrin några år nu. Så skönt för honom och så ska ha tror jag söka Hedens med. Men blir ju inte långt att åka från Bollnäs till Lingbo heller fast man tycker det låter långt. Kaisa har ju längre till sitt jobb i Söderhamn. 4.5mil ska det visst vara till Lingbo. kanske lite jobbigt med hela dygnspass men han blir långledig i mellanåt. Och jag med mitt kontrollbehov så känns det skönt när det ordnar sig för barnen mm vet de är myndiga men har svårt att förstå att de klarar sig själv. Mitt stora problem.








Från förra sommaren ni ser lite galen är han väl eller bara som sin mor kanske man kan säga.

 älskar den här bilden som Kaisa har tagit på sina barn.

 och den här på oss och våra barn synd vi inte kunde få med alla sju barnbarn
 
Jag ska väl skriva Grattis till Gabbe med här till jobbet bra så vi får betalt för hyran i fortsättningen med tills du köper huset Gabbelito.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0