Helg utan Jan.

Så hemskt urtråkigt när han jobbar helg, om han jobbade normala tider så skulle det nog vara bättre. Han jobbar hela påsken med åker 14.00 kommer hem 01.30 så lite långa jobbiga dagar. Förr brukade vi samlas hos oss och äta alla i familjen men nu har jag inte plats för alla samtidigt. Ja vi får äta påskmat jag och djuren här och mysa själva. Ska till djurskyddet en kväll i påsk med och pyssla om dom med.
 lillgubben sussar så gott med sin lilla filt.

 Marrta kryper ju alltid under täcket med mig när hon ska sova. Skönt med lite sällskap av de här två och så Gandhi med förstås.
Undrar om jag ska ta och krypa ner i sängen och sova dröjer ett tag till innan Jan kommer hem så lika bra och sussa lite.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Eller så kommer du hit! :)

2011-04-10 @ 16:59:41
URL: http://liz83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0