Jans jobbar helg.

Tycker inte om de här veckorna för då är han bara ledig ons,tors fram till 12.40. Hela helgen till 23.00 jag gillar det inte så mycket. Men glad att han har jobb inte alla som har det idag. Jag är inte så pigg just nu sover för dåligt på grund av värken. Varje gång jag varit hos sjukgymnasten så är det bara att ta värktab. även när jag gör mina träningar hemma. Och när jag sover dåligt blir jag lite nere och månen är full den känner jag av med. Klagovisa riktigt nu.



Hällboligan var här en dag och ella kollade i mammas väska och hittade den här och sa att det var pappas.


Och gissa vad Elvis gör på bilden jo som vanligt fastnat i tvn. Marrta sitter alltid på soffryggstödet och håller koll på grannens häst och getter. Tror alla djuren trivs lika bra som vi gör.
Nu tänder jag ljus varje kväll så skönt fast oftast värmeljus. Hoppas inte alla har rätt att det ska bli så kallt i vinter som de säger då går jag i ide. Jag gillar inte kyla på nå vis max minus 5 grader. Och Zeke och Marrta fryser när vi går ut fast det bara är nollgradigt. Jag vill ha en mild vinter.


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej. Ja jag fick tyvärr missfall =/

Kram

2010-11-02 @ 00:13:35
URL: http://elinpantsar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0