Kaisas vernissage i Sundsvall

Igår var jag och Gabbe till till Sundsvall för Kaisa hade vernissage med sina studikamrater från Forsa folkhögsskola. Så bra bilder alla hade, jätte duktiga alla. Och ni kan ju tänka er vad stolt jag var över henne, synd att Jan jobbade. Det var mycket folk på en gång när de öppnade sen trappade det av när det började närma sig slutet.





Elvis charmar någon fotograf med att visa bilden han tog på fotografen

 
  Hela familjen Malm Sturesson

Ja det blev en fartfylld dag på alla sätt men så roligt att jag tog mig dit tack vara Gabbe som ville följa med mig, men han ville ju di själv han och se och vara stolt över sin syster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0