Mina goa vovvar



Ni trodde inte ni skulle klara er från en bild på mina gullungar. Ja de få som läser min blogg då.
Jag har ju köpt dessa fina vovvar från Björnstuganskennel, och så lugna harmoniska hundar jag fick tag på. Och Sussi som har varit helt underbar när jag ringt och frågat om något och varit orolig för något, jag är ju inte van så små hundar och trodde nog att de var lite sköra. Hon är en helt seriös uppfödare vilket är nog inte alltid så vanligt så jag har haft sån tur. Är hon i Söderhamn så ringer hon och frågar om jag behöver något på Ö&B det är ju så snällt att tänka på mig då.

Jag är så glad att jag har Zeke och Marrta de gör mina dagar mycket roligare, jag kommer ut på minst två promenader nu när det blivit varmt och när vi är inne är de ett så mysigt sällskap.

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Blir så glad när du visar oss dom!

Jan ser pigg ut igen?!

Kramen!

Ragnvi



PS. Fick inget svar idag heller!

2010-03-30 @ 19:17:33
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: ems

nämen har du också en blogg :)



Vad kul, hihi.

2010-03-31 @ 01:01:49
URL: http://Misshilaryswank.blogspot.com
Postat av: Sussi

Hej Eva.

Jag blev förvånad när du berättade att du hade en blogg. Super kul ialla fall! Du har så fina bilder på dina nära och kära. Jag kikar in här då och då nu när jag vet om denna sida. =)

Tack för alla fina ord om oss.

Vi är så glada att det var just ni som blev deras nya familj.

Jag o Janne finns alltid till för er.

Kram kram

2010-03-31 @ 13:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0