Jobb

Pissregn idag ja vad är bäst, tror jag föredrar regn framför snö nu. Jag känner mig så glad Jan blev ju arbetslös 1januari och har inte stämplat en enda dag än utan jobbat mer än heltid. Nu har han fått en tjänst där på Hedensomvårdnadscenter, snacka om att ha tur. Han ska jobba på avdelningen men gå upp i resturangen när någon bli sjuk eller är ledig. Det är bara en som jobbar där varje dag så det bli kris när de blir sjuk. Jan är ju både skötare och kock så mycket därför han fick jobbet skulle jag tro. Men nu slipper han jobba 10-12 dagar i sträck ska bli så skönt.

Ja så måste jag väl ut med några bilder och ni kan väl inte gissa vad.



Ja ni ser väl vad Zeke beundrar vår nya familjemedlem Marrta. De har ju växt upp tillsammans och trivs så bra med varandra.

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Men jisses amalia! Hos dig händer det grejer! En till hund! Och Jans olycka! Höll på att sätta i halsen...Sicken himla tur att det inte blev värre!

Vad fina dom är dina jyckar! Va kul!



Nej, huset i Trönö är inte sålt än...dubbla boendekostnader, kommer att bli hårt...

Kramen!

Ragnvi

2010-03-28 @ 08:15:34
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Margaretha

Så roligt at du har jobb....mmm..mmm... jättekul verkligen...

Kram på dig

Margaretha

2010-03-28 @ 18:48:26
URL: http://catfriend.blogg.se/
Postat av: Lotta

Ja ni är så välkomna så!! =) Kram

2010-03-29 @ 22:31:33
URL: http://liz83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0