Till Ikea

Ja vi skulle ta en tur till Ikea jag, Jan, Gabbe och Angelica. När vi kom fram var det stänkt på grund av risk för att taket skulle rasa in. jättekul när vi skulle dit enbart för att Gabbe skulle handla möbler. Ja så då gick vi på andra sidan och kollade lite på nya stället. När det nu var så länge sedan man var dit och så är det stängt. Sur är bara förnamnet det. Gabbe och Angelica skulle nog dit på lördag om de öppnat då så kanske jag följer med om jag får.

 Skönheten och odjuret och inte är det jag som är skönheten.
Det var Kaisa som var framme med kameran. Jag tror att den växt fast i hennes hand.
 Så fin bild hon lyckades ta på honom, när jag tar fram kameran så blundar han utifall det ska blixtra. Ibland vänder han bara och går så han är svårfångad.
Känns skönt att Gabbe har kommit ut ur sin gamla lägenhet och vi har städat klart. Men jag har varit helt slut efteråt. Känns som om jag skulle kunna ligga i sängen ett par dagar och bara sova, men det går ju inte när man har hund, tur är väl det annars kom jag väl aldrig upp.

 Mina älskade döttrar synd att broder Gabbe inte var med på bilden.
 Mina goa ungar som nu är vuxna fast jag inte vill inse det. Jobbig mamma med kontrollbehov

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Morning! Sicken osis med IKEA! Du hade tydligen missat nyheterna....

Härliga foton både på dig o ungarna! Zeke också förstås!

Kramen!

Ragnvi

2010-03-06 @ 07:07:25
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0