Vart ska vi bo

Sitter här och längtar till helgen då ska vi ut till husvagnen. Skitsamma om det blir dåligt väder, bara att komma härifrån ett tag skulle kännas bra. Jag kopplar av så mycket när jag sitter där. Vi sitter ibland och funderar om vi ska sälja det här huset som nu är för stort för oss och flytta ut i husvagnen. Fast är ganska säker på att vi blir tokiga efter ett tag. Och vi måste ha en ställe att ställa den på så vi får el och vatten. Här i Bollnäs finns inga vintercampingar närmaste är nog Mohed och det stället har jag fått nog av. Jag tittar på mindre hus som ligger nära stan men det finns inget som jag känner att är bra att köpa. Lägenhet säger folk till mig men aldrig att jag sätter mig i en lägenhet.



Så mysigt att vara i den här. Ja tiden får utvisa om vi hittar ett mindre och billigare hus är ju ingen riktig brådis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0