En bra helg hoppas vi

Jag känner mig så duktig som klippte gräset i går så Jan slapp imorgon när han är ledig. Allt känns så bra efter fem dagar som var tung så lyckades jag vända det som jag inte brukar kunna. Men har ju börjat med KBT och de vertyg jag får där hjälper mig att stoppa. Det ska bli regn i helgen sägs det, men jag vill till husvagnen och sitta och höra smattrandet på taket. Men nu är det väl så att jag hellre ser en sol ute då som man kan sitta och njuta lite.


Mysiga Marrta i stugan

goa Zeke

Ja idag jobbar Jan sen är han ledig i 3dagar härligt ska bli så skönt att ha honom hemma. Livia var här några timmar igår och hon är i en så härlig ålder nu knatar och går hela tiden. Jan var ju hemma till halv ett så blev inte en hel timme ens som jag behövde vara ensam med henne heller.

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Himmel o pannkaka vad dina barnbarn växer! Går Livia redan?! Tyckte hon föddes nyss! Och Lottas telningar...så lika varandra dom är! För att inte tala om Kaisas godingar!

Jo Jessica flyttar idag fredag till Gärdet i Bollnäs...sköööööönt!

Kramen!

Ragnvi

2010-06-11 @ 06:09:15
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0