Tråkigt väder

Ja mulet så klart och regnet hänger i luften. Mulet innombords med, Jan jobbar fre-sön 12.30-23.00 ses inte nå. Pratar bara med hundarna känns nästan som vi är ensam på jorden. Har ingen större lust att åka ut och leta fler levande varelser heller och Jan tog bilen i dag. Ja bara att genomlida den här dagen så har man klarat helgen sen är han ledig två dagar.
Han trivs med sitt schema men jag hade nog önskat att han hade haft ett annat, men man ska vara glad att man har jobb idag så det får gå.

Tur jag har hundarna de är ett otroligt bra sällskap, stort tack till er mina vovvar för att ni underhåller mig. Ja de tycker väl att jag är tokig som pratar på med dom haha.


De har lovat sol till veckan får se om de håller vad de lovat, vill ha det i midsommar i alla fall.
Vi behöver en fin sommar efter den hemska vintern för att ladda upp oss.

Kommentarer
Postat av: Margaretha

Tittar bara in för att önska dig en soligt skön sommar.... Bloggen får ta semester den också ;o)

Stor kram på dig vännen

Margaretha

2010-06-23 @ 22:11:06
URL: http://catfriend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0