Hemska helg

Jan har jobbat hela helgen 12.40-23.00 och det är så tråkigt. Tur jag har mina hundar att prata med, den här helgen var extra jobbig för mår inte så bra. Dags för en depp period igen då och det blir så jobbigt att vara ensam då. Men har hankat mig fram.




oj vad stora bilderna blev är lite ovan nya datan. Lotta och Patrik med barn var hem för flickornas farmor begravdes. Så det blev över dagen de var här bara.



Mina godingar ligger och myser på sackosäcken som Sussi sytt de älskar att ligga på den. De har en varsin men ligger gärna på samma. Ja nu är det sista dagen för den här helgen för Jan, skönt det för det är så jobbigt när man inte mår bra. 
 


Var till Monicas grav och planterade och till minneslunden till pappa med blommor. Skönt nu är det gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0