Blöt väder

Lite bättre väder i dag skönt det blev så blött i går. Vi har nyss grillat och vi bjöd hit Gabbe att äta. Lite tråkigt att vi blev kvar bara en natt i husvagnen, men vi hade väl flytit bort. Ja vi får hoppas att det inte blir så här hela sommaren.



min sötnos



mina tre godingar sover i husvagnen



Jag har som vanligt inte mycket att skriva om. Sitter och gör upp en lista med allt som jag måste ta tag i och göra. Ska måla om ett furu vitrinskåp som ska bli vit, hatar furu trött på det. Nu står Jan och frågar vad vi ska hitta på och ingen av oss vet något kul. Men känner för en glass.
Till veckan har Jan trök vecka igen ledig bara onsdag och torsdag. Då ska jag måla skåpet och klippa häcken så veckan går fort. ja det finns säkert en hel del jag skulle kunna göra men är väl lite lat eller trög i starten.

Kommentarer
Postat av: Mija

Mysigt att vara i husvagn, men man vill ändå ha skapligt väder. Mija

2010-06-15 @ 10:46:30
URL: http://plogflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0