Lördag

Jag har slut på all energi, allt blir så jobbigt när man upptäcker hur fel man har trott om någon. Fast tänker inte lägga ner mer energi på den personen. Jobbig dag i överhuvudtaget vill inget, känner mig så kränkt. Ja det är väl bara och försöka kravla sig upp igen och nåt har man väl lärt sig av det hela. Idag har det varit 30grader det är lite för mycket för min smak. Hundarna får bara gå korta promenader det blir helt slut. De vill helst ligga och sova och vem vill inte det. Jan har jobbar helg så hundarna och jag sitter ensam. Önskar jag hade ett jobb som jag skulle klara av några timmar i veckan, önska kan man alltid. Tror det blir regn och åska och det skulle sitta fint nu.

Fixar och målat om i vår lilla hall som det behövs kölapp för att komma in i.


Ja vi blev nöjd känns mycket större när vi tog bort lite prylar med. Elvis sovande i bilen är vanlig syn även Ella.

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Såna "vänner" kan man lätt klara sig utan! Suger bara energi!

Vi var till Bollnäs i lördags...trodde jag skulle dåna! Så jäkla hett det var ute på parkeringen vid Rusta! Jag däckade hela eftermiddagen sen. Och hunden spydde....nåt regn har vi inte fått här i Borg...suck!

Tålamod är nåt jag inte har, fort o fel blir det oftast!

Kramen!

Ragnvi

2010-07-21 @ 07:25:47
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0