Lördagskväll

Jan jobbar 12.40-23.00 och han trivs med den tiden, och jag borde inte gnälla jag är glad att han har jobb och jag vänjer väl mig. Just nu sitter jag och tröstar mig med ett glas vitt. Jag är en riktig gnällspik, haha ja jag får ta tag i det här nu och försöka på allvar hitta på något som jag kan göra de här veckorna han har grisvecka. Men frågan är vad jag har så svårt att åka och göra något själv så här sitter jag med mina vovvar. Det är ju så himla trök att åka och göra nåt själv, alla jag känner jobbar på dagarna. Just nu sitter jag och längtar efter något helt roligt att göra ut på något. Tisdagskul eller något annat kul. Måste bara ta tag i mitt liv nu så det fylls med något som är lite roligt ibland och pest ibland som alla andra har det. Men vad? Just nu längtar jag efter en glass en dajmstrut men det får vara tills i morgon.
Vi får väl se vad morgondagen har för överaskningar. Kanske man skulle ta en tur till Ecenter ja varför inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0