Livia var här i dag.

Jim skulle fixa med altanbygget så Livia kom hit innan Jan åkte. Men åt dåligt och jag förstår henne så varmt. 32 i skuggan. Vi tog en promenad i vagnen för hon skulle sova men icke. Hon låg där och log mot mig som om hon tänkte tror du på det att jag tänker sova. In igen innan vi flöt bort, hon donade och lekte men kl två satte hon sig i mitt knä och somnade. Då var hon slut orkade inte kämpa imot längre.


Passar bra i hundsoffan hon lill fisan.



Igår kom mamma hit och vi satt ute, då dök Jim med barnen upp på cykel så jag bad dom stanna och fika. Ja det är alltid kul med främmande när man är ensam hela helgen. Nu är det snart bara en dag kvar för Jan att jobba helgen.
Så får vi se vad vi hittar på till veckan då. Vill ha sol men tror lite svalare skulle räcka om man får önska då.

Kommentarer
Postat av: Mija

Ja det var mycket trevligt på Segersta bron :-)

2010-07-04 @ 10:26:14
URL: http://plogflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0