Trött, Kallt

Trött som bara den idag, fast lite trisst att bara sova med på dagen. Idag var det lite skönare ute så ska väl försöka få med Zeke på en promenad om han inte tycker det är för kallt än då. En helgdag kvar den här veckan sen återgår väl allt till det vanliga får man hoppas. Jag är helt vilsen på dagar nu mer. Och har tappat lusten till att hitta på något bara sitter eller ligger, men är den årstiden för mig nu går i ide`. Har funderat vad jag ska göra för att motarbeta den här perioden fast har inte kommit på något än. Läser Terry Evans bok berget nu, går ju på bergsmeditation ho Sussi som hon fått utbildning av Terry. Tycker att det ger mer och mer för varje gång.


Min goa Gandhi tycker ju han är så fin själv också haha. Och det är han utom när han leker mitt inatten då är han billig.



Och här har vi nästa goding som är polis över Gandhi stor hund i litet format. Han går på hur stora hundar som helst och visar vem som bestämmer. Han vet tog inte om att han väger endast 1.9 kilo.
Undrar vad jag ska göra nu nåt nyttigt borde jag göra men lusten finns inte riktigt. Skulle vilja sova en stund blir nog det med eftersom natten inte gav så mycket av den varan. Svammel som vanligt borde nog lägga ner den här sidan.

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Morning Eva! Bara så du vet kommer jag att bli ledsen om du slutar blogga!!!

Kramen!

Ragnvi

2010-01-05 @ 05:18:55
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0