Julia kom förbi

Julia kom och hälsade på en dag tror det var Zeke som hon ville träffa.



Blev lite busbilder. Det är roligt när de blir så stora så de kan komma själva och hälsa på. Nu bor de ju bara en gata ovanför oss. Julia är störst av mina barnbarn och är 7 år och går i första klass. Kommer så väl ihåg när jag fick reda på att jag skulle bli mormor för första gången. Oj nu är man gammal var första tanken sen blev man lyrisk och ringde runt till alla och skvallrade. Nu sju år senare har jag sju sådana. Ja nu är man gammal. Farmor har jag inte blivit än, sonen är 20 år och väntar nog ett tag till. På lördag ska vi till Mora på Alicias dop hon är yngst i skaran född 20 september. Jan har jobbat i dag med och i morgon halv dag, för att vara arbetslös jobbar han otroligt mycket. Ja karensen på sju dagar tar nog tid att komma upp till och det är jättebra. Allt kommer nog att fixa sig för oss. Ja det kommer nog alldeles säkert dopbilder här sen då. Det blir lite text och mycket bilder som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0