Snö snö och åter snö

Idag har djuren och jag varit ensama hela dan, Jan jobbar 13 timmar idag. Men dagen har rusat iväg så fort ändå. I veckan var vi till Mohed och skottade fram våran insnöade husvagn. Och som vanligt är det stört omöjligt att ladda upp bilder. Blir så trött på denna blogg när det krånglat de senaste veckorna att lägga ut bilder. Gubben är ledig i morgon sen jobbar han natt på tisdag, får se om det blir till att åka till husvagnen och ligga där något i veckan. Nu var det månader sen vi låg där riktigt längtar att sitta och mysa i värmen där inne.

Ja två bilder lyckades jag lägga upp sen helt stopp igen. Till sommaren ska vi flytta husvagnen till Mora och ha den hos Lotta och Patrik. Så kan vi träffa dom lite oftare också, blir inte så ofta nu och vill ju träffa barnen med.

Ok en bild till otroligt, ja här har jag köpt en så fin vadderad regnrock åt Zeke med reflex och allt. Ja och tror ni han blev glad, nej inte ett steg han tar med denna löjliga tingest på sig. Frys då och bli blöt då.

Ja nu ger jag upp för i dag med försöka lägga upp några mer bilder. Får försöka en annan dag. Längtar så till att det blir vår och varmare även om det är bättre än det varit med kylan, jag gillar inte vintern.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0