Allt känns så bra

De senaste dagarna har allt kännts så bra. Jag mår bra allt fungerar som det ska. Skulle vara roligt om det kunde hålla i sig ett tag. Bara det att värmen kommit tillbaka, hatar när det är så kallt både jag och Zeke. Idag blev han överlycklig när det var varmt fortfarande. Han vägrar att vara ute när det är kallare än -15 hans bakben blir som de är kramp i dom han stapplar fram. Vissa påstår att man ska vänja dem vid att gå ut o gå i kylan men en sån här lite har inte mycket skydd mot kylan och är inte gjorda för att bo här i norden. Jag gör som hunden vill han gör sina behov sen går han in. Vi är bra lika han och jag. Jan har jobbat idag och Zeke, Gandhi och jag har varit för oss själva och haft det mysigt. Utan djuren skulle det vara väldigt tomt när Jan jobbar.





Mina godingar.

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Morning Eva! Min mage..ja den får jag nog leva med..för höra om kirurgdoktorn har nåt nytt att komma med när jag ska dit imorgon onsdag...

Men blir då så mycket gladare av att läsa att du mår lite bättre!! Jättefina foton från dopet! Lyckliga du!

Kramen!

Ragnvi

2010-01-19 @ 07:20:19
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0