-12 rena sommarvädret

Tisdag och -12 grader känns riktigt hyfsat om man tänker på kylan som varit. Och så bra att vi nu har något att prata om vädret. Igår var jag till Maja och kollade på tupper ware grejor oj nvad mycket nytt fin och bra det hade kommit sen sist jag var iväg. Det är nog tre fyra år sedan. Fick träffa lite folk både sådana som man känner och nya.
Idag fick jag fixa frukosten själv för Jan jobbar, är så van att han skämmer bort mig med det. Ja det närmare sig Lördag och dop för Alicia i Mora. Har inte träffat familjen sen jul så längtar. Längtar tills det blir lite varmare så att vi kan åka till husvagnen, ja det går ju nu med borde dit och skotta av taket. Blir nog så snart och då kan vi köra igång värmen och sova över.


Det här känns väldigt långt borta just nu, men tiden rusar ju i väg så snart kanske.

En något fysen Julia

Ska försöka göra lite nytta nu innan jag ska åka bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0