Nyårsafton

Här sitter jag och firar nyårsafton med mina hundar och katt tills Jan slutar klockar ´23.00 är väl hemma 23.30. Vi har beställt en exotiskplanka på Ica och den äter vi då. Synd bara att jan börjar tidigare imorgon för han ska till stockholm och hämta hem några som varit på permis. Men det gör inte mig något att sitta här själv. Har ju mina djur.


Här tar Zeke en liten tupplur så han orkar med 12 slaget.



Marrta ligger och myser hon med nära brasan



Den här katten Gandhi han sover vart som helst och detta är han älsklingsplats vi får tejpa för luckan annars fiskar han upp sin mat själv. Vissa nätter är han riktigt billig när det är kallt ute och han är bara inne och hittar på bus.


Jan skottade av tacket så nu är det snart framför fönstret på toan. Han höll på i två timmar och var helt slut.

Ja ndå har vi ett nytt år framför oss och jag hoppas att det blir ett bra år för alla och att allt våld minskar.
Jag hoppas för egen del att jag får ett bättre år än det som varit och att jag får ha de mina omkring mig. Och jag hoppas på att även alla som har det svårt och jobbit får det bättre. Gott nytt år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0