Juletid

Rena sommarvädret i dag 8.7 minus nu rätt lagom. Har några julklappar kvar ett till Noah som jag inte vet och sen brukar jag ge mina barn och det är betydligt svårare. Jan och jag har köpt en gemensam julklapp som vi redan anväder. På lördag ska vi med Jans jobb på julbord till Orbaden bussar går för oss alla 11.30 sen blir vi kvar till söndag 12.00. Ska bli kul fast lite oroligt med känner inte så många på hans jobb. Men det blir säkert bra.
Ligger i sängen med datorn bredvid som en padda och mina två små goa vänner Marrta och Zeke bredvid så klart. Tur man har dom att prata med när gubben jobbar, tänk vad folk går miste om mycket som inte har djur. visst sitter man fast men det brukar gå och ordna och det är sällan vi är borta där inte de kan vara med. Känner mig lite lessen för Lotta i Mora hade behövt barnvakt nästa vecka men Jan jobbar och jag kan inte själv orkar inte. Känns inte bra när man inte kan hjälpa till hade gått bättre om vi bott nära för då kunde Jan hjälpa mig när han är ledig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0