Ja nu snöar det!

Det är då bättre med snö än med den hemska kylan, nu kan man vara ute. Jan jobbar som vanligt helg han har ju varannan helg. Lite jobbigt med hela kvllen när han jobbar men det går ska inte klaga. Det är ju sesto roligare när han är hemma. Har några julklappar kvar att handla som vi måste köpa i början av veckan när Jan är ledig. Men är så svårt till vissa. Kaisa med familj var nyss hit så jag är ju inte ensam hela tiden och mina goa djur hundarna och katten finns ju med mig. Men på nåt vis känns det som om jag skulle vilja göra något nytt med mitt liv hitta på något som gör att man har lite mer kul innan man blir för gammal för allt haha. Ska försöka komma underfund med något fast när det blir vår och sommar har man ju göra ändå. Ja vi får väl se vad jag kommer fram till. Just nu har man så mycket annat att tänka på inför julen. Tycker om den men jobbigt med och man stressar på och så vipps så är den över. Marrta löper så man får gå och passa hela tiden för fast Zeke är kastrerad så kan han göra det och fastnar han så kan hon dra iväg så han skadar sig men valpar blir det inte. Ja de är mina små godingar dom två. Och något jag inte ångrar är flytten hit trivs toppenbra. Och skönt att slippa bo så nära en person som förpestar livet för allt och alla.


Kommentarer
Postat av: Kusin Vitamin;)

2010-12-18 @ 22:19:04
Postat av: Kusin Vitamin;)

Hej hopp därute i skogen:) Råka trycka nyss..därav 2 kommentarer..

Kul att hitta din blogg:)

Här är allt som vanligt. Mor din ringde och prata en stund idag, kul:) Jag är så dålig på attt höra av mig, men tur hon ringer ibland. Ha det bra under Julen med alla dina barn o barnbarn:) Kramar från oss i Homnaskogen

2010-12-18 @ 22:24:17
Postat av: Anonym

2010-12-20 @ 21:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0