allt och inget

Kände lite hopp sen visningen igår får se vad det ger. Jag är så trött och det är väl för det går åt mycket energi till allt som har med huset att göra. Hoppas det går fort så vi kan flytta snart om det är meningen.
Och jag hoppas allt annat löser sig också som är på gång. Vill få allt att funka. Jan har tagit semester i helgen och det känns skönt. Behöver göra så mycket vi nu och har gjort bra mycket med.
 bilder från mobilen på lilla Zeke



Han är en riktig sötnos.

 Goa Marrta kryper alltid ihop som en boll så lugn och fin båda mina hundar-


 tre av mina älsklingar. Det blir skapliga bilder med mobilen med-

 tycker Gabbe blev så fin i håret när han klippte sig lite rakning så blir han som ny.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0