Tålamod det saknar jag.

Det blir så jobbigt att gå och vänta på om vi får sälja eller inte. Bara man vet då ställer man ju in sig efter det. Jag kan bo kvar och jag kan flytta och då helst flytta. Det är ingen större skada om jag inte får flytta för får vi inte den stugan då bor jag kvar och säljer inte för det är bara den stugan jag vill ha. Idag har vi firat Gabbe som fyllde 21år, tycker att jag nyss låg på bb. Vi åt smörgåstårta som vanligt då, kanske dags att göra vanlig tårta nån gång. Nästa som fyller är ju elvis som fyller 4 år den 3 september sen Alicia 1år den 20september och Jan 21 september 50år och 23 september hans pappa 80år. Så här är det alltid nån som fyller i vår familj hela tiden, får nog börja dra ner på presenterna och köpa lite billigare det är ju tanken som räknas.
 

Här gottar han sig med smörgåstårta.

 Den här damen trodde vi hade dukat åt henne och i slutändan stal hon lite. Hon kan hoppa upp och ner på stolar medans lilla Zeke inte kan det.
 
Ja summan av den här dagen är att den blev lyckad och jag hoppas Gabbe är nöjd med.

Kommentarer
Postat av: Lisa

OTROLIGT fin bild den sista på hunden där!!



Mvh Lisa.A

2010-08-15 @ 22:41:12
URL: http://fliza83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0