Karnevalståg i Alfta

Jag är uppväxt i Alfta och varje år gick vi på karnevalståget. Nu har jag inte varit dit på många år har bara inte blivit av. Men Gabbe var ju med iår så då måsta vi dit och titta.









Den snygga i svarta klänningen närmast kameran är min son det eller är det dotter haha.




Ja det var kul att komma dit och se alla som var med. Många bra som var med.
 Jan och vovvarna i väntans tider, de var otroligt duktiga trots att det var så mycket folk.
 Sötaste Zeke

 

Vi var till kyrkogården till min mormor och morfars grav och där var så fint.




Det är nog Annakarin min kusin som satt dit ängeln och lagt stenarna där hon sköter om graven och det var så fint. Mormor är nog glad om hon ser det där hon är nu. Ja dagen blev bra fast ikväll har jag inte mått särskilt bra av olika saker, men det blir väl bättre.


Alfta fina kyrka där jag är döpt och nästan hela min släkt vigda och begravda men min flicka ligger vid Hanebo kyrka. Det blev som vanligt en massa bilder inte mycket att göra åt. Nu har jag bara att rasta hundarna en sista gång och sen krypa ner och sova.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Fina bilder! :)

2010-08-16 @ 08:19:17
URL: http://liz83.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Morning! Har läst ikapp massor hos dig nu! Jättefina bilder!

Men höll du på att bli hundmormor?! Ofrivilligt?! Vad var det för stjärna som gjorde så?!

Håller tummarna för att ni får sälja snart! Ert hus är jättefint! Jessica skulle nog gärna köpa det men dom lär inte få lån...inget fast jobb du vet.

Vi åkte förbi genom Dammens....himla fint där!

Kramen!

Ragnvi

2010-08-21 @ 06:50:29
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0