Imorgon visning av vårt hus

Hoppas det går fort att sälja vårt hus för nu vill jag flytta till det vi hittat. Men det kan ju ta tid att sälja för oss med mycket hus ute nu. Jag sitter och planerar i huvudet hur vi ska ha det. Men hinner de sälja eller vi inte får sålt så blir vi kvar, men det känns så för stort för oss. Och jag vill inte sälja och flytta in i lägenhet tills vi hittar något annat om det vi vill ha säljs. Då är det väl inte meningen då att vi ska flytta. Men vad vi har rensat bort en massa som skulle åkt ut för länge sedan. Inatt har vi tre av våra barnbarn sovandes här för båda jobbar inatt. Livia som är minst somnade nästan på en gång när hon kom hit. De andra två Julia och Ängla tittar på film och har ätit pannkakor till kvällsfika. Ja nu är det så att det vill de alltid ha till frukost här med. Ja de kommer nog att förknippa oss med pannkakor när vi är borta och de vuxna. Alla har vi våra minnen från mormor eller farmor. Min mormor satte alltid mig vid vedspisen på en liten pinnstol och där skulle jag värma mig. Varje gång jag var sjuk ringde jag så kom de med godis och en Kalle anka tidning. Jag saknar min mormor och morfar så mycket. Men alla fina minnen har jag kvar. Ja då ska jag ladda för morgondagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0