Långfredag



Synd att morfar förstörde den här fina bilden på honom och Elvis

Det är tydligt att jag nu mer bara får ladda upp en bild varje gång jag skriver i bloggen. Så här har det varit i månader. De har väl tröttnat på mina bilder.
Idag följde jag med Sussi björn till Valbo, vi hade en skön och trevlig dag. Kan nån gissa vad vi köpte jo bara hundgrejor. Det är så roligt att gå där och kolla alla roliga saker som är billigare än här hemma. En riktigt bra dag blev det.
som vanligt ligger jag här och kollar runt och hundar katt och Jan sover gott. Ska nog ta och sova jag med, stackars Jan ska upp och börja jobba sju efter att i dag ha jobbat 13 timmars pass. Ja då får jag vara så tacksam att jag fick upp en bild i dag då.


Oj lyckades med en till helt otroligt har inte hänt på länge. Ska man göra ett försök till tro?


Ja Ella trött med tummen hennes mamma sög också på tummen kanske genetiskt haha

Ja det blev inte fler bilder för nu vägrar bloggen att lägga upp fler bilder. Jaha nu ska man sova natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0