Ont i kroppen

Har varit extremt trött i dag och ont i varje led. Nu ikväll fryser jag känner mig sjuk, men blir väl som vanligt att det går över och inte bryter ut. Det kommer igen sen istället lika bra att ut med skiten på en gång.
Som vanligt ligger jag vid datan i sängen med en snarkande Jan bredvid mig och två sovande hundar. Endast jag som vanligt vaken fast jag är så trött.



Här är mina små vakna det var i morse det som de villigt poserade, endast Zeke som glisar med ögonen för han vet att det kan blixtra. Jag skulle inte stå ut att vara utan dessa två gofisar det är så skönt att ha dom som sällskap. Visst tittar de på mig när jag går runt här hemma och pratar med dom, de undrar säkert om jag förväntar mig ett svar. Ja svar får jag ibland men inte i ord men ser att de förstår.



Ja om jag skulle försöka mig på att sova jag med fast först ska vi ut och kissa natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0