Känner mig stressad hela tiden

Ja det är tre födelsedagar nu, Ella 2år på torsdag min mamma 85år på söndag och så Jim 35år på måndag.
Ja det blir en massa fylla det. Har fixat present från oss alla till Ella för vi gick ihop så blev det lite rejälare grejor.
Och igår tog vi hem husvagnen från Mohed känner att vi inte vill stå där, så nu blir det storstäd av den.



Vi var till Hällbocity i lördags och satt ute och fikade skönt tills det började blåsa.


Elvis såg väldigt funderande ut undrar vad han satt och tänkte på. Lite lortig var han i ansiktet som han leker när de är ute så är det inte underligt



Min dotter och hennes sabo och min mamma i bakgrunden, det blev väl en liten visit men vi skulle hämta datan och bara hälsa på en stund,

Här hemma var det lekhagen som gällde för Marrta och Zeke och de älskar att vara där när vi är ute.



Zeke myser i solen

Känns så skönt att det är vår i luften, det blir så mycket enklare att vara ute med min gofisar.



Coola Marrta sitter och njuter ute.



Kommentarer
Postat av: ElinArmour

Härliga bilder! :D

2010-04-27 @ 22:32:10
URL: http://elinarmour.blogg.se/
Postat av: Sussi

Gu vilka härliga vårbilder! Puppisarna så ut och trivas.

Kram

2010-05-04 @ 07:49:34
URL: http://www.bjoornstugan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0