Till Stockholm

Ja imorgon kl. 0.8.00 åker vi och sover över på hotel. Det är med blandande känslor jag gör det. Orolig hur det blir med katten om Gabbe jobbar dygn börjar han åtta på morgonen och slutar åtta dan efter, det går inte. Så jag måste ha en reservplan utifall han jobbar dygn. Annars sover och bor han hos oss med katten. Får försöka hitta någon som kan vara med honom på dagen i så fall för han vill inte vara ensam så länge.

Vi blev bjudna på kräftfest för nån vecka sedan av Carina och Alf som äger Campingen i Mohed. Oh vilken fest det var vi och ett par till so var bjudna. Härlig buffe till med jättegod mat och vin,öl och annat gott fick vi en riktigt trevlig kväll.

Occh Jan fyllde år den 21 september så då gjorde jag smörgåstårta.
Ja nästa år blir han 50 år undrar vad vi ska hitta på då.

Känns inte bra med mig just nu när det är så ovisst med Gandhi han ska inte vara ensam. Och inte lämnas till någon för han ska känna sig trygg.

Kommentarer
Postat av: Ragnvi på jobbet...

Hoppas ni kom iväg!

Kramen!

Ragnvi

2009-09-28 @ 12:18:40
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Jamen hallå! Hur hade ni det i huvudstaden?!?!

Kramen!

Ragnvi

2009-10-03 @ 15:09:52
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0