Änligen har hon kommit

Igårkväll kom lilla Alicia 20.28 48 lång och 3020 vägde hon. Söt på kort som Lotta skickade men imorgon får vi se henne på riktigt. Längtar så att få hålla henne och se henne. Ja sju barnbarn nu och så ska väl gabbe skaffa i framtiden det blir dyra jular. Men det är härligt med stor familj med. Älsta 7år nästa 5år två är 3år en 1år en 6månader och nu en som är ca 26 timmar gammal. Ja hos oss är det hög ljudnivå när vi alla samlas. Jag glömde ju säga stor grattis till Lotta Patrik och Noah till nya familjemedlemmen. Jag har ju sagt det på telefon men säger det ändå här. Ja hoppas jag får några bra bilder imorgon på lill tösen som jag kan lägga ut. Det finns inget som luktar så gott som en nyfödd lite bebis. Nej nu säger mitt huvud att det är dags att sova så natti

Kommentarer
Postat av: Maria Larsson

Hejsan! Följer Lottas blogg och kikar runt och jag får ju bara lov att säga stort Grattis till barnbarnet!! Hoppas allt gick bra för Lotta!

Måste kännas underbart att allt är klart nu! Nu får ni lukta bäbis äntligen!!!

2009-09-22 @ 10:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0