inte skrivit på länge

Ja vi kom iväg till stockholm och hade hur trevligt som helst. Fint hotell och jättebra Elvisföreställning på cirkus, det var glada hudikteatern. Ja det var helt proffsigt jag har nog aldrig haft så kul på länge humor och fin sång.
här i vinterträdgården serverades frukostbuffen på Rica hotell så mysigt

fint rum fick vi också






Så här kära var vi gamlingar då. Gud va man ser ut men det bjuder jag på.
haha vi blev lite nykära tror jag

Lilla livia foto Kaisa Sturesson



Och så har vi den senast i skaran lilla Alicia Lottas flicka så söt foto Kaisa Sturesson



Kaisas två och Lottas ena barn gofisar

Här är hon som fotat barnen min duktiga Kaisa






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0