Barn bilder som vanligt

I dag känns det som om förutsättningarna för en bra dag när solen tittar fram. Igår känndes det allt annat än bra, dystert väder och en massa annat. Ska försöka åka till Jan på jobbet idag en stund och hälsa på. Måste nog komma ut och träffa lite folk.

Foto Kaisa Stureson

Tittade på den här bilden i dag som kaisa skickat nån gång och undrar vad han funderar på troligen att han också vill ha en sån stor cykel en dag. Men blicken är fundersam.

Vet ni hur svårt det är att hålla reda på namn när man har många barnbarn jag kallar ofta någon av dem vid fel namn. Inte bar det jag parar ihop fel personer kaisa med Patrik och liknande gissa om de har kul åt mig som när jag ska säga någons namn går igenom en hel radda med namn innan det blir rätt. Ja suck det är inte lätt och jag börjar väl bli senil kanske eller nej det vägrar jag i min ålder.


Foto Kaisa Stureson 
Ja så har vi goa Noah som blivit storebror till Alicia och han är stolt som en tupp. Nu mäste vi dit snart och se henne igen hon föddes ju 20september och vi har bara träffat henne en gång.

Jag skulle vilja ha ett foto med alla barnbarn på samma kort och ett med mina fyra barn på också. Förstår att det blir svårt med 7barn på ett kort och alla ska se bra ut ingen blinkning eller nån som är på väg ur bilden.
där har Kaisa en utmaning så här lagom till jul haha.



Foto Kaisa Stureson

Härlig bild på Livi



Även här kaisa som fotat lilla Alicia



Ja ska försöka leva efter dessa ord Fånga dagen



Lilla Ella syns att hon just ätit. Hon har underbara bruna ögon. Det här var fem av de mina de största två Julia och Ängla är svårare att fånga på bild nu mer., men ska göra ett försök nån dag.

Kommentarer
Postat av: Carina

Vilka sköningar du har runt dig....blandar ihop barnens namn, du är inte ensam om det själv kan jag säga hundens namn till barnen...hur kul är det ;))

2009-10-17 @ 10:43:42
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Hi, hi...kan riktigt höra dig när du rabblar alla namnen!

Otrolig skatt du har fått! Dom kan du blogga om varje dag tycker jag!!!!

Kramen o klart vi ska ses!

Ragnvi

2009-10-18 @ 15:36:33
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Margaretha

Mmmm...så härligt med så måpnga underbara barn o barnbarn.....längtar...

Kram på dig

Margaretha

2009-10-21 @ 20:05:06
URL: http://catfriend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0