Så länge sedan nu

Ja det var ett tag sen sist, inte orkat eller velat skriva något på ett tag. Har fullt upp med min lilla Zeke. Sedan har du ju hänt lite saker. Mimmi som så tragiskt dog en nära vän till min son, så han har haft det jobbigt nu. Ja man ska vara glad att man har de sina med sig och inte ta något för givet.

Jag sitter vid Jans laptop och har inte så mycket bilder på den här men har säkert lagt ut de här förr.

Det här var nog i börja när han kom till oss lite försynt tittar han fram, numera är han en liten polis så fort Gandhi gör något springer han dit och bannar honom.
Ja det har som sagt varit jobbigt på många sätt de sista dagarna men det har väl börjat ordna upp sig Jan har börjat på Hedensomvårdnadscenter på avdelningar och i deras kök han ska gå ut extra där. Det känns jättebra. Till baka på brottsplatsen nästan haha ja han jobbade ju länge inom psykiatrin förut. Allt kommer väl att ordna sig


Vi tog fram Jans alla tomtar så vi hinner ha de framme ett tag han fick inte köpa några fler i år. Vart ska han ställa dom fullt överallt. Idag jobbar han till 20.00 så då får jag roa mig själv men vet inte riktigt vad jag ska göra, ja hunden ska ju rastas. Snart jul med allt vad det innebär med stress och allt.

Ja sen i Juli har jag gått ner 10 kilo de första 5 av en depp period och de andra med gi metoden vi är faktiskt aldrig hungriga. Jan har gått ner 9 kilo senseptember tror jag att det var vi började. Det finns positiva saker med här om man bara ser sig om. Det borde man nog göra lite då och då. Jag tänker nu det kunde varit någon av mina barn. Lider så med hela Mimmis familj.

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Morning Eva! Så himla tragiskt med jäntan...så sorgligt och onödigt! Förstår inte vad som händer med alla ungdomar idag...varför tänker dom inte?!

Himlans söt är han din nya vovve! En glädjespridare va´?!

Skönt att läsa att det verkar ordna sig för Jan!

Kramen!

Ragnvi

2009-12-02 @ 08:22:03
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0