Jan har ramlat

Måste väl upp i dag med men vill inte. Inte blir det bättre av vädret heller man kan ju inte vara ute. Fast lite mysigt är det och ligga här om mysa och veta att det regnar. Får se om vi kan dra iväg husvagnen imorgon hoppas på det. Men den är inte tvättad utvändigt än eftersom Jan ramlade ner från stegen när han skulle tvätta taket. Och han kommer knappt i och ur sängen. Lite bättre är han väl. Det  var stenplattor där han ramlade. Nu måste jag nog upp ändå för han kan inte köra så det får jag göra och han ska iväg.

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Men hej! Hm..det är nåt fel med din adress som du lämnar hos mig...går inte att klicka på den o komma hit..tror du har ett mellanslag mellan sista snedstrecket och ditt namn?

Jisses, tur att det inte slutade värre för Jan! Tycker han kan hålla sig på backen!

Och födelesdagskalas har det varit! Tänk att Ella redan är ett år! Va´! Så fort det gått!

Och lilla Livia då, så lik både mamma o pappa!

Kramen o tack för dina rader hos mig!

Ragnvi

2009-05-05 @ 11:41:04
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0