Ett liten röd stuga

Ja då är det snart slut på den här helgen. Måndag är bara så tråkiga,  då borde jag gå ut och gå får väl se men det är så motigt men skönt bara man väl kommer ut. Knuffa ut mig någon behöver ner en hel del i vikt. Jag ska komma igång nån gång men när vet jag inte. Tänk om det kunde bli ett beroende. Fast inte för mig tror jag. Livia hon växer och äter mycket och som Kaisa brukar säga toksöt.. På tisdagskväll åker vi till husvagnen, ska bli så skönt och där brukar vi ut och gå. Som jag sagt tidigare jag vill bo i en liten stuga lite utanför stan,, men man bor ju nära till allt här. Ett kök vill jag ha med vedspis och vanlig spis. Undrar om det blir så nån gång. Jag har ju lite svårt att sälja det här, en massa visningar och städning före dem. Ja vi får väl se iframtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0