Varit på loppis!

Var till Maria en bekant som hade loppis nu två helger. Hittade faktiskt en hel del som jag gillade. Gardinhållare till köket med hylla ovanpå 30 kr fynd den var träfärgad men om man vill kan man ju måla den vit. Den sitter uppe nu och till den köpte jag ett par härliga gardinlängder för endas 10kr. Så nu känner jag mig nöjd, kul med nå nytt för mig även om de inte var nya. Sen la jag mig vid tvn och slötittade och så somnade jag, det var skönt. Jag är dålig på att läsa bloggar och än sämre på att kommentera i andras bloggar nu. Det är väl lika med skrivandet med kanske blir bättre efter sommare. Noah från igår denna bild med. Undrar om han får en sån här liten lillasyster han med vore ju kul för de föds ju samma år och blir kusiner Liva och den lilla vi väntar på. Spännande ca 8veckor kvar. Vi får hyra lokal när vi ska träffas alla samtidigt haha. Och tänk när Gabbe bildar familj ännu fler. ja det löser sig nog tillslut ändå.

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Morning Eva! Har läst ikapp en hel del hos dig! Jäklars vad produktiv du varit! Bra!

Härliga foton på din härliga familj, gammal som ung! Och Missen är för söt, liksom som din groda!

Kramen!

Ragnvi

2009-07-21 @ 07:01:26
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0