Massa bilder

Ligger i sängen med datan här bredvid funderar på vad jag ska försöka hitta på idag. Finns ju en massa att göra men vill i  nte allt. Får se vad det blir. Längtar så efter alla mina barn just nu sällan man träffas nu när alla jobbar och står i. Det är så roligt när vi är tillsamans hela familjen. Lotta väntar ju bar och har ju inte så långt kvar så hon vill ju inte åka hem tänk om det skulle sätta igång och vi har ju inget bb längre och de har ju ett bra i Mora. Vi får ta och åka dit nån dag istället.


Ja man skulle vara katt. Ella och Elvis på besökmed mamma Kaisa


pappa David kom sen här håller han på pillrar med något


Ja Kaisas ny sommar hatt är väl fin blöjhatt. De större barnen Julia och Ängla är det svårt att få med på bild nu mera men här är de när de låg här en natt. De blir så stora nu så man hinner inte med. Nej nu känns det som om det vore läge att börja med en dusch så får man se vad som händer sen. Och längst upp hamnade den som jag inte klarar mig utan min Jan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0