kallt

Nu när det är kallt så får jag gå ut med hunden, bara för att den jag delar tidningen med gick ut och gick med hunden i foppatofflor. Han stukade foten rejält, fast rätt åt mig som latar mig ofta och skickar ut honom. Men man kan spela att man har ont länge med så man slipper gå ut. Och Gabbes katt Gandhi är här också han blir nog kvar här till slut. Och den kyla som varit sista tiden gillar jag inte alls, vill knappt gå ut till bilen. Jag klagar över allt  Julen är bortstädad och det känns bra lika bra som när man plockar fram den.Nu blir det väl till att flytta möbler hit och dit som jag brukar allt känns bättre då.
Jag skulle kunna ta fram hur många bilder som helst på ett rum och alla är olika alla har vi våra laster. Längtar just nu efter lite värme så man kunde gå ut och gå långpromenader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0