Deppardag

Ligger och sover oftast på dagarna nu inne i en depp period. Bara väntar på att det ska vända. Och läser man tidningen eller ser på tv så blir man bara mer deppad. Hur kan folk göra så mot varandra som i Gaza barn dödas och även vuxna jag blir så arg och ledsen. Jag fattar bara inte hur elaka folk kan vara. Och läser man ljusnan så är det misshandel och skit varje dag vart är vi på väg. Nåt måste vara fel eftersom allt sånt ökar men vad. Nyheterna klarar jag inte av att titta på längre orkar inte med verkligheten. Mitt lilla glädjeämne är Gabbes katt Gandhi eller om han är vår han är här nu och har varit en längre tid för han jobbar så långa pass oftast.

Han är så mysig men det är Jan han ska ligga hos på nätterna.

Undrar om jag ska ta ett kraft tag och kliva upp och göra nåt vettigt.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilken fin katt! Önskar jag kunde ha katt med, men min man e ju allergisk.. :( Ha en bra dag!

2009-01-24 @ 10:16:44
URL: http://fliza83.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Hej på dig! Håller med dig, ett sånt elände det är uti världen! Då gäller det att se lite ljuspunkter på närmare håll....inte är det lätt men det måste gå!

Fick en liten chock när tårtan låg i postlådan du! Helgulligt av dom!

Var du på partyt?

Kramen!

Ragnvi

2009-01-24 @ 12:49:54
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0