Nyanställd diskare.


Det här är vår nyanställde diskare så nu ligger vi på latsidan helt.
Han var vild från början levde rövare, men är lugnare nu. Fast vissa dagar far han runt i huset som en raket. Men nu sover han på natten ja undantag finns. Ibland känns det som  jag har ett zoo här hemma och det låter så när fåglarna kör i gång. Jag har gjort ett eget rum åt fåglarna så de kan vara löst försökte med katten men Icko papegojan anföll katten. Jag har inte så mycket annat att göra på dagarna än djuren. Just nu ligger jag mycket och vilar men den perioden ska väl släppa den som förr..

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Tack för styrkekramarna Eva! Du får några från mig du också!

Härlig bild på diskaren! Jo, jo känner igen det där!

Min morgonfil får jag gömma i köksskåpet annars slickar katten i sig den, fast hon får egen!

Kramen!

Ragnvi

2009-01-16 @ 06:00:23
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0