Tidningen ljusnan

Jag är helt tom i skallen kan inte komma på nåt att skriva om. Förutom att jag väntar ett samtal som skulle betyda mycket.
Igår låg jag som vanligt för länge, då ringde det på dörren och Jan öppnade. Sen ropar han på mig att jag skulle komma ner. Jag hade inte tvättat mig inte kammat mig och inget smink med andra ord såg jag hemsk . Det gör jag väl annars med men detta. Det var tidningen ljusnan som ville komma in de höll på med någon serie om hus och olika områden. Nu blev det vår gata. Ja de ville ställa frågor och sen kom det jag befarade foto på oss. De skulle sammanställa allt matrial och sedan skulle det komma i tidningen. Tre hus här på gatan blev det tror jag. Vi kom på att vi har nog bott längst här på gatan.
När vi flyttade hit med barnen fanns inga barn här bara gammla nu har de bytts ut hugaligen vi är nog kanske de gammla nu.

Måste bara lägga in mågen David när han leker.

Kommentarer
Postat av: Erika

Hejsan! Vad roligt att du lämnade en kommentar. Ja man blev minst sagt chockad när dom kom och man har inte samvete att säga ifrån när dom kommer och är så trevliga.



Jaha, jag har inte så bra koll på gatan än. Lasse och Karina har vi bra kontakt med och grannarna åt andra hållet har vi hälsat på några gånger och dom var in med blommor efter vi kom hem från BB.

Men då måste ni bo i det röda huset? För mig att Kaisa skrev det förut. Sen vet jag vilka dom i huset längst bort är, hon är en moster till en av mina bästa vänner och han har vi stött på när han varit ute med hunden. Annars har jag ingen koll alls på de övriga. Man hinner nog hälsa framåt vårkanten när folk är ute lite mer.. :)

2009-02-18 @ 13:46:09
URL: http://golinannaerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0